Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z sesji IX i X - IX kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.
4.
Pytania do Starosty, Radnych Rady Powiatu, Radnych Rady Miejskiej w Rogoźnie i Sołtysów.
5.
Ocena inwestycyjna Gminy Rogoźno za 2024 rok.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
Programu współpracy Gminy Rogoźno z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w realizacji zadań pożytku publicznego na rok 2025, (druk 105, osoba referująca - Inspektor - Jarosław Dolatowski)
b)
rozpatrzenie skargi (RCK), (druk 106, osoba referująca - Przewodniczący KSWiP - Adam Nadolny)
c)
podziału Sołectwa Studzieniec i utworzenia Sołectwa Międzylesie, (druk 107, osoba referująca – Burmistrz – Łukasz Zaranek)
d)
Statutu Sołectwa Międzylesie, (druk 108, osoba referująca – Burmistrz – Łukasz Zaranek)
e)
Statutu Sołectwa Studzieniec, (druk 109, osoba referująca – Burmistrz – Łukasz Zaranek)
f)
zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Oborniki a Gminą Rogoźno w zakresie powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego na rok 2025, (druk 110, osoba referująca - Kierownik - Dorota Ślachciak)
g)
zmieniająca uchwałę nr XX/168/2019 z dnia 30 października 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu, (druk 111, osoba referująca - Skarbnik - Anna Kornobis)
h)
wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego na obszarze Gminy Rogoźno w miejscowości Gościejewo, (druk 112, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
i)
przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Rogoźno na lata 2025-2030, (druk 113, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
j)
nadania nazw drogom wewnętrznym w miejscowości Budziszewko, (druk 114, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
k)
nadania nazwy drodze wewnętrznej w miejscowości Jaracz, (druk 115, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
l)
nadania nazwy drodze wewnętrznej w miejscowości Międzylesie, (druk 116, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
m)
powołania Komisji Inwentaryzacyjnej Mienia Komunalnego, (druk 117, osoba referująca - Kierownik - Olimpia Jęchorek)
n)
zmiany dotacji podmiotowej na 2024 rok dla Centrum Integracji Społecznej w Rogoźnie - samorządowego zakładu budżetowego, (druk 118, osoba referująca - Skarbnik - Anna Kornobis)
o)
poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso, (druk 119, osoba referująca - Skarbnik - Anna Kornobis)
p)
zmian w budżecie Gminy Rogoźno, (druk 120, osoba referująca - Skarbnik – Anna Kornobis),
r)
zmian w WPF na lata 2024-2040, (druk 121, osoba referująca - Skarbnik - Anna Kornobis)
s)
określenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków od właścicieli nieruchomości i transportu nieczystości ciekłych (druk 122 - osoba referująca kierownik Roman Piątkowski).
7.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdanie Burmistrza Rogoźna o pracach w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
9.
Wolne głosy i wnioski.
10.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady.