Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XLIX, L, LI sesji VIII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.
4.
Pytania do Starosty i Radnych Rady Powiatu Obornickiego.
5.
Przygotowanie placówek oświatowo - wychowawczych do realizacji zadań w nowym roku szkolnym.
6.
Stan bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.
7.
Podjęcie uchwał w następujących sprawach:
a)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego zawarcia umów dzierżawy gruntów położonych na terenie gminy Rogoźno,
b)
wyrażenia zgody na nabycie działki gruntu nr 151/7 – obręb Gościejewo,
c)
zmiany regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
d)
ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Rogoźno na rok szkolny 2021/2022,
e)
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Garbatka, Ruda – obręb Gościejewo oraz w rejonie ul. Rolnej w Rogoźnie na części obszaru 2 MN/U.,
f)
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Kościuszki i Nowej na części obszaru U-5.,
g)
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze miasta Rogoźna w rejonie ulicy Łąkowej,
h)
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze miasta Rogoźna dla terenów położonych pomiędzy rzeką Wełną a ulicami: Kościuszki i Kotlarską,
i)
zmiany uchwały Nr XXXIX/354/2020 Rady Miejskiej w Rogoźnie z dnia 30 października 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie ewidencyjnym Jaracz.
j)
zgłoszenia sołectwa Owieczki do Programu Wielkopolska Odnowa Wsi,
k)
przekazania petycji według właściwości,
m)
zmian w budżecie Gminy Rogoźno na rok 2021.
8.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
9.
Sprawozdanie Burmistrza Rogoźna o pracach w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
10.
Wolne głosy i wnioski.
11.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego.