Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z sesji XIII - IX kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.
4.
Pytania do Starosty, Radnych Rady Powiatu, Radnych Rady Miejskiej w Rogoźnie i Sołtysów.
5.
Funkcjonowanie służby zdrowia w Gminie Rogoźno.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
ustalenia wysokości opłaty za pobyt i wyżywienie dziecka w Gminnym Żłobku „Zielona Kraina” w Rogoźnie (osoba referująca - dyrektor Emilia Jarzyniewska)
b)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Kościuszki w Rogoźnie (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
c)
zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Rogoźno (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
d)
dzierżawy części działki nr 1494/5 położonej w Rogoźnie w trybie bezprzetargowym (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
e)
dzierżawy działki nr 2/2 położonej w Rogoźnie w trybie bezprzetargowym (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
f)
dzierżawy działki nr 132/2 położonej w Rogoźnie w trybie bezprzetargowym (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
g)
wyrażenia zgody na dokonanie darowizny działki nr 185, położonej w obrębie ewidencyjnym GARBATKA, stanowiącej własność Gminy Rogoźno na rzecz Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (osoba refereująca - kierownik Olimia Jęchorek)
h)
zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów nr VI/39/2011 z dnia 23 lutego 2011 roku Rady Miejskiej w Rogoźnie (osoba refereująca - Sekretarz Blanka Gaździak)
i)
poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso
j)
ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania
k)
zmian w budżecie Gminy Rogoźno na rok 2025, (osoba referująca - Skarbnik Anna Kornobis)
l)
zmiana w WPF na lata 2025 - 2040, (osoba referująca - Skarbnik Anna Kornobis)
7.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdanie Burmistrza Rogoźna o pracach w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
9.
Wolne głosy i wnioski.
10.
Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady.