Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z LX i LXI sesji VIII kadencji Rady Miejskiej w Rogoźnie.
4.
Pytania do Starosty i Radnych Rady Powiatu Obornickiego oraz pytania Starosty i Radnych Rady Powiatu Obornickiego do Radnych Rady Miejskiej w Rogoźnie i Burmistrza Rogoźna.
5.
Funkcjonowanie służby zdrowia w Gminie Rogoźno,
6.
Stan dróg w Gminie Rogoźno i informacja o realizacji budowy obwodnicy Rogoźna
7.
Informacja Burmistrza o pomocy obywatelom Ukrainy w Gm. Rogoźno
8.
Podjęcie uchwał w następujących sprawach:
a)
przyjęcia programu osłonowego „Korpus wsparcia seniorów” na rok 2022
b)
wyrażenia solidarności z Narodem Ukraińskim
c)
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,
d)
wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego,
e)
nadania nazwy drodze wewnętrznej w miejscowości Międzylesie,
f)
przyjęcia Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rogoźno na lata 2022-2025,
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Rogoźno na lata 2021-2026”,
h)
Gminnego Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi oraz Zapobiegania Bezdomności Zwierząt na terenie Gminy Rogoźno w 2022 roku,
i)
wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników,
j)
Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na lata 2022 – 2025,
k)
zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu,
l)
dotacji podmiotowej na 2022 rok dla Centrum Integracji Społecznej w Rogoźnie – samorządowego zakładu budżetowego,
m)
określenia jednostkowej stawki dotacji przedmiotowej na rok 2022,
n)
zmian w budżecie Gminy Rogoźno na rok 2022,
o)
zmian w WPF na lata 2022 – 2037.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
10.
Sprawozdanie Burmistrza Rogoźna o pracach w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
11.
Wolne głosy i wnioski.
12.
Informacje Przewodniczącego.